2 oktober

hell yeah! jag är taggad inför ikväll ;)

Just nu ligger jag i sängen, ska nog ta och hoppa in i duschen snart kanske! måla om naglarna osv.
Hoppas på en grym kväll iaf & inaw & hannah kanske kommer hit också, håller tummarna ;)

I går blev det borlänge med malin & martin hängde med en sväng också. Hade trevligt donken snack ! hah, fan vad galet. mitt hjärtegull köpte en t-shirt till mig i går också , som försenad födelsedags present, Taaack :)
När vi kom till rättvik kom thomas o hämtade oss och skjusade hem oss. Efter det blev det självklart idol. Damn vad alla är grymma, och stackars Camilla som gjorde bort sig en aning. sånt som kan hända ;)


t-shirten, 149 kr h&m.


sliiten! snyggaste tavlan i bakgrunden också, ;) skämt osido, den hängde där när vi flyttade in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0