segast ever.

Hejsanhoppsan! Ligger i soffan o har tråkigt som satan. Dom andra är i skolan, dit orkade jag inte gå idag. Var så sjukt trött när jag vaknad så mami sjukanmälde mig ist :) vaknade vid elva och har bara suttit här, ätit frukost och satt på en tvätt sen dess. Inte okej! Tänkte ta tag i saker nu, räkna matte, börja med psykologi uppsatsen osv. Behövs verkligen!

Iaf i fredags var det skojsigt. Åkte bil nere på byn o gick runt lite, träffade Dennis som lovade att skjusa hem mig. Men vad tror ni händer ? Bakaxeln på bilen går sönder, vi hinner åka ca2 km sen märker vi att vi fått punka också.. Kom ett par moringar som kände dom jag åkte med, så dom skjusade hem mig istället. Fick ju åka snygg subaru impreza också ;) kom hem vid halv tre, somnade direkt!

lördagen gick vi ner på marknade köpt bara en rem, krydda o en toast. på kvällen blev det utgång, började kvällen här med lite folk. Hade jätte trevlig o lugnt! Men sen kom det en massa folk, fyfan! Det var helt fullt i huset o ute stod det också folk. Slängde ut ett antal ex st.
På morgonen var vi inte lika glada då vi märkte att två stolar, en skåp lucka , en stekpanna o en dörr var trasiga. På grädden på moset var brandsläckaren också borta! MORR, vad tänker folk med egentligen ? blir så sjukt arg.

blir en dyr vecka, tur att dörren o skåpet går att limma iaf! får fixa en ny stekpanna o brandsläckare också. SUCK!


nej nu ska jag dra härifrån,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0