this shit suuuucks

okej, jag vet min blogg suger :) jag har förövrigt inte tid att sitta och skriva om mitt liv, becouse it suuucks. Hey MVG i engelska ;) nej men jag orkar inte.. Mitt header suger dessutom. Skolan suger och jag är mätt :)

VÄÄÄRT att veta.

denna blogg kommer läggas ner, nej jag skojade lite kanske. Men äh, kommer väl kanske skriva nånting nångång. höh!!

SKOLAN SUGER AS! Jag avlider pga alla läxor, jag lovar!!!!!!! vilken jävla linje alltså, TUR att man har en bra klass så man överlever.


deprimerand va  ?

nej nu ska jag PLUGGA. Har prov i politik i morgon, kan typ allt redan! men måste ha bra betyg ;) enda roliga lektionen vi har typ! såå...


NEJ plugga vare ja!
tvätta, sovasovasova! :)


enmajakerstinjohannaengberg.


Kommentarer
Postat av: Fredrik Lindblom

ULLAREDSBÖGEN! - http://www.youtube.com/watch?v=a6YtY2OfK7o KLIPPET HAR ÖVER 500.000 VISNINGAR Skicka gärna denna texten vidare.

2009-11-12 @ 23:48:06
URL: http://www.digidjays.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0