17 september

tjolahopp! eller nått i den stilen.

Har precis kollat på idol, åh vilket underhålland pogram! Vet inte vissa hur dåliga dom är eller?
Det har inte hänt ett skit i dag, åkte hem någon timme tidigare från skolan för att jag hade sjukt ont i magen, trots att jag knarkade alvedon... MORR!
Så gjorde lite matte när jag kom hem. Sen har jag gjort en ny blogg ;) dock inte till bara mig, utan hela min klass. Hah, ovärd blogg med ovärd text. Men som kanske för oss är viktig, störda händelser, bortgörningar och massa annat smått och gott! Check it    http://npnv.blogg.se/ !

Kan inte ladda upp bilder, hela skiten laggar sönder!
bara för mig som det inte funkar ?

Nu ska jag hoppa in i duschen, packa och sova :) malung i morgon!

happyface


Kommentarer
Postat av: Lisa

iiih, bloggen, du är så bra Maja :D <3

2009-09-18 @ 20:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0