19 september

Monday
Jo-Anna spends an hour with her magazine
The day is kinda grey and so lazy
She goes ah-ah-ah-ah-ah...
And hey boy
Jo-Anna's in the mirror in her dressing gown
Talking to a friend who lives uptown
She goes ah-ah-ah-ah-ah...


OOOH, jag älskar låten! sånna jäkla minnen med den låten..
Nu ska jag strax hoppa i duschen, fixa mig och sen kommer det lite folk hit och äter tårta för att jag fyllt år. Passar på att äta tårta för johan nu också, eftersom vi inte hunnit det, han är borta hela tiden (!) Men nu blir det iaf av. Hoppas på att få lite cash ;)
Vid sju kommer malin också, toppen!

Nybakade bullar, morotskaka, smörgåstårta & en till supergod tårta!


MUMMS, jag räknar med att kilona dubbleras ;)


Eller jag ångrade mig, jag ska fasiken spackla lite innan jag hoppar i duschen!

puss





<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0