22 september

jag håller på att somna! Är så sjukt äckligt trött, funderar på att sova lite. Eller så ska jag plugga så jag har det gjort, duscha och sen idol. Efter idol blir det lätt att sova iaf :)
Fattar inte varför jag är så trött, har ju iofs orienterat i dag, gick brabra. Sprang ju med Lisa, men jag kunde iaf lite själv ;) Skönt att ha det gjort!
Har varit och solat i dag också, fick inte så mycket färg. Ska pröva på Drop in solariumet nästa gång, tror det är bättre.. Byebye rättviks hälsan !


min blogg känns som världens oseriösaste, suuck. Men Sanna ska iaf fixa en ny header till mig sen , TOPPEN! Vill ha mer färg.
Men hur som helst så ska jag ta och plugga nu, prov på måndag i engelska, läxa i psykologi, läxa i naturvetenskap, djurläxa osvosv...

Puss


vill ha sommar igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0