30 september

har inget att skriva, mitt liv är bäst. hihihihihih, galet trött är jag också!
galet hungrig börjar jag också bli, allt är galet :)

okej, börjar väl med att säga att löööördagen var kanon. Kom en massa folk, och ja allt var sjukt kul.
Söndagen sög väl en aning, bakis, mobilen snodd och ja. Men på kvällen kollade vi iaf på film med thomas. Måndagen Malin och possi blev påkörda, moppen funkar inte, den ska på lagning, possi fick hjärnskaning, thomas och fredrik var här och kollade på film, SHOOOTER den måste ni se för övrigt.

I går blev det film igen, wallander-kuriren, trodde jag inte hade sett den! men det hade jag ju gjort med bror. Men var trevligt ändå.

I dag har det inte hänt alls mycket, vi drog hem från skolan vid halv ett. Orkade inte, ont i huvet osv. Ska fixa lite saker tills i helgen idag iaf, RÄTTVIKS MARKNAD! paaarty ;)  Inaw och Hannah ska väl antagligen sova här också, perfekt.

Sen är det idol i kväll också, håller STENHÅRT på erik :)

GOOODBYE! jag ska tvätta nu ;)



bild sen i lördags, slänger in bilder sen! Possi har dom på sin dator, o hon är hemma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0