sängen

nu ligger jag i sängen och ska strax sova! så jag kommer upp i morgon, måste åka härifrån kvart i åtta i morron. Så vi har en halvtimma på oss att plugga in spanskan.. glömde att vi hade läxa, och den är i skåpet...

Har inte gjort allt för mycket sen sist jag skrev. Träffade på hannes och cherry på station, superskoj! var längesen, så det var riktigt trevligt :) Fick vänta på bussen i 30-40 minuter i rättvik, den var försenad 10 min kanske! Och då skulle vi ändå bara åka buss i 4 min. SUCK!

nej NU ska jag sova.
godnatt




look for yesterday! eller nått.
Ser ni att jag börjat spackla ;)? wow, hunnit en halv vägg! duktigt.

nya koftan, huh! seg jag är på att visa. Men skit samma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0